کاهش یخ زدگی کنتور و تأسیسات آب در شهر یزد

یزدفردا "سرویس خبر :با رعایت نکات ایمنی توسط مشترکان شهر یزد تعداد كنتورهاي يخ زده در این شهر در مقايسه با مشابه سالهاي قبل كاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد با پخش پیام های هشداردهنده از طریق رسانه های جمعی و اطلاع رساني بموقع در قبوض آب بهاء علی رغم کاهش دما و برودت هوا در نیمه اول ديماه سالجاري تعداد كنتورهاي يخ زده شهر يزد كاهش قابل توجهي داشته است.

مدير بهره برداري آبفاي شهر يزد با اعلام اين خبر گفت:در فصل زمستان و با توجه به احتمال ادامه روند سرماو يخبندان نگهداري بهينه از كنتورهاي آب و لوله هاي روباز جهت جلوگيري از يخ زدگي و خسارات احتمالي توسط مشترکان ضروري مي باشد.

محمد حسين اسماعيلي با اشاره به تمهيدات در نظر گفته شده در فصل زمستان افزود: با توجه به شبهاي سرد زمستان و احتمال وجود يخبندان ، بمنظور جلوگيري از يخ زدگي تاسيسات خصوصي آب منازل ، مشتركان لازم است نكات ايمني را مورد توجه و استفاده قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد:تخليه نمودن آب لوله هاي غير ضروري كه در زمستان مورد استفاده نمي باشد مانند كولر، حياط و همچنين عايق بندي لوله هايي كه در معرض هواي آزاد قرارمي گيرند، استفاده از پوشش مناسب جهت عايق بندي كنتورهاي آب كه در حيا ط نصب شده اند بويژه كنتورهاي ديواري،قطع آب واحدهاي خالي از سكونت و مراقبت مستمر در طول زمستان از مواردی است که مشترکان باید جهت جلوگیری از یخ زدگی رعایت کنند.

یزدفردا                            
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا